Notice

This item has not yet been validated by imec staff.

Notice

This is not the latest version of this item. The latest version can be found at: https://imec-publications.be/handle/20.500.12860/38807.2

Show simple item record

dc.contributor.authorVan Damme, J
dc.contributor.authorBellens, K
dc.contributor.authorVan Den Noortgate, W
dc.date.accessioned2022-01-31T12:57:59Z
dc.date.available2022-01-31T12:57:59Z
dc.date.issued2021-01-01
dc.identifier.issn0778-0443
dc.identifier.urihttps://imec-publications.be/handle/20.500.12860/38807
dc.titleEvolutie van de effectiviteit van de Vlaamse onderwijssystemen: het wiskunde- en wetenschapsonderwijs in de eerste graad (A-stroom) van het secundair onderwijs onder de loep op basis van TIMSS 1995-2003
dc.typeJournal article
dc.source.numberofpages28
dc.source.peerreviewyes
dc.source.beginpage49
dc.source.endpage77
dc.source.journalTijdschrift voor Onderwijsrecht en Onderwijsbeleid
dc.source.issue1-2
dc.source.volume2020-2021
imec.availabilityPublished - imec


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

VersionItemDateSummary

*Selected version