Synchroon hybride leren : het belang van sociale betrokkenheid binnen digitaal onderwijs
dc.contributor.author | Raes, Annelies | |
dc.date.accessioned | 2021-10-29T02:37:35Z | |
dc.date.available | 2021-10-29T02:37:35Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://imec-publications.be/handle/20.500.12860/35788 | |
dc.source | IIOimport | |
dc.title | Synchroon hybride leren : het belang van sociale betrokkenheid binnen digitaal onderwijs | |
dc.type | Journal article | |
dc.contributor.imecauthor | Raes, Annelies | |
dc.contributor.orcidimec | Raes, Annelies::0000-0001-9237-9385 | |
dc.date.embargo | 9999-12-31 | |
dc.source.peerreview | yes | |
dc.source.beginpage | 59 | |
dc.source.endpage | 65 | |
dc.source.journal | Dimensies : Tijdschrift voor didactiek van de Mens- en Maatschappijvakken | |
dc.source.volume | 2 | |
imec.availability | Published - open access |