Show simple item record

dc.contributor.authorRaes, Annelies
dc.date.accessioned2021-10-29T02:37:35Z
dc.date.available2021-10-29T02:37:35Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://imec-publications.be/handle/20.500.12860/35788
dc.sourceIIOimport
dc.titleSynchroon hybride leren : het belang van sociale betrokkenheid binnen digitaal onderwijs
dc.typeJournal article
dc.contributor.imecauthorRaes, Annelies
dc.contributor.orcidimecRaes, Annelies::0000-0001-9237-9385
dc.date.embargo9999-12-31
dc.source.peerreviewyes
dc.source.beginpage59
dc.source.endpage65
dc.source.journalDimensies : Tijdschrift voor didactiek van de Mens- en Maatschappijvakken
dc.source.volume2
imec.availabilityPublished - open access


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record